Get in touch!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Omnichannel platformintegraties van Prosteps vallen in de prijzen !

Prosteps > Corporate news  > Omnichannel platformintegraties van Prosteps vallen in de prijzen !
Omnichannel platformintegraties van Prosteps vallen in de prijzen !

Omnichannel platformintegraties van Prosteps vallen in de prijzen !

AS Adventure wint Omnichannel Award 2014 in België
Bever wint Multichannel Award 2013 in Nederland

 

De Belgische outdoor- en vrijetijdsretailer AS Adventure won op 10 februari de eerste RetailDetail Omni-Channel Award. Even voordien had het Nederlandse Bever reeds de Multichannel Award 2013 in de wacht gesleept. Wat hebben beide met elkaar gemeen? De platformintegraties werden gebouwd en geïmplementeerd door Prosteps.

 

Beide winnaars werden beloond voor de implementatie van hun omnichannelstrategie. Met deze aanpak willen beiden bedrijven de klant de ultieme shopping experience anno 2014 leveren, door de optimale combinatie van beschikbaarheid van advies, informatie en producten op elke plaats en elk moment.

 

voor Prosteps betekent omnichannel een geïntegreerd multichannelsysteem: klanten kunnen zowel online als in de winkel informatie inwinnen over een product, ze kunnen online of in de winkel de aankoop verrichten, én ze kunnen kiezen of ze de producten thuis laten bezorgen of in een winkel naar keuze afhalen. Het onderscheid tussen de verschillende kanalen wordt als het ware onzichtbaar voor de klant: hij geniet nog enkel van een optimale aankoopervaring op de manier waarop hij dat wenst.

 

De omnichannel-aanpak betekent voor AS Adventure het perfecte huwelijk tussen functioneel gemak online en persoonlijke service in de winkels. Andere troeven van de integratie zijn de responsieve webshop, die geschikt is voor zowel desktop, smartphone als tablet, én de geïntegreerde klant- en productinfo over alle kanalen heen.