Get in touch!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

TILROY

ONLINE POS & E-COMMERCE VOOR OMNICHANNEL RETAIL

Dankzij de online technologie van Tilroy staan uw winkel kassasysteem en webshop in the cloud naadloos met elkaar in verbinding, heeft u geen specifieke hardware nodig en wordt uw software achter de schermen verder ontwikkeld. Dit alles voor een vast bedrag per maand!

Tilroy: De eenvoud van omnichannel retail.

OMNICHANNEL RETAIL

De klant van vandaag is veeleisend. En terecht. Via zijn laptop of tablet wordt hij overstelpt met producten of acties die hem mogelijk interesseren. Misschien hebt u als retailer uw winkel om die reden al uitgebreid met een webshop. Of misschien bent u dit nog aan het overwegen.

Met Tilroy online POS & e-commerce heeft u alvast een belangrijke troef in huis om dit snel en eenvoudig te verwezenlijken.

Klanten vragen zich af:

Is mijn product nu beschikbaar in de winkel?

Kan ik het online reserveren en nadien oppikken?

Is de online prijs dezelfde als in de winkel?

Geldt mijn klantenkaart ook in de webshop?

Kan ik cadeaubons ook online verzilveren?

Kan ik een online aankoop terugbrengen in de winkel?

Retailers vragen zich af:

Hoe lok ik online klanten naar mijn winkel?

Hoe kan e-commerce mijn omzet verhogen?

Welke producten uit mijn winkel zijn verkocht in de webshop?

Wie komt straks bestellingen ophalen?

Hoe kan ik mijn kassa op verplaatsing gebruiken of gegevens inkijken?

Ben u klaar voor deze Omnichannel realiteit? Tilroy biedt een antwoord op alle omnichannel vragen van u en uw klanten.

Meer info? Surf naar www.tilroy.com

ZO WERKT HET

Centraal beheer

Artikelen, prijzen, klantengegevens… of u nu één of meerdere winkels hebt, met of zonder webshop: in Tilroy beheert u alle gegevens slechts één keer, in de centrale database. Vergeet dubbelinvoer of synchronisatie tussen verschillende systemen.

Cloud software

Die centrale database met al uw gegevens bevindt zich in the cloud. U hoeft dus geen lokale servers aan te kopen en te installeren voor uw database. Om uw gegevens te bereiken of uw kassa te gebruiken, meldt u zich aan bij Tilroy, via uw webbrowser. Het enige wat u nodig heeft, is een internetverbinding.

Schaalbaar en betaalbaar

Met Tilroy kunt u vlot kassa’s toevoegen wanneer dat nodig is. U betaalt enkel voor wat u gebruikt. Geen dure licenties of implementatiekost, maar een vaste, betaalbare abonnementskost per maand.

Altijd up-to-date

Tilroy veroudert nooit. In uw abonnement zijn alle toekomstige ontwikkelingen inbegrepen. Wij breiden Tilroy achter de schermen verder uit, volgens de noden in de retailsector. Zo beschikt u steeds over de laatste versie met alle recente snufjes.

Op uw favoriete toestel

Een pc op kantoor, een touch screen kassatoestel in de winkel, een tablet in het magazijn of op de beurs, Android of iOS… U kan Tilroy op elk toestel gebruiken. U hoeft geen nieuwe investering te doen of van uw favoriete merk af te zien.

Omnichannel

Tilroy is de ideale keuze voor winkels met e-commerce ambities. Uw winkel- en webshopgegevens staan in the cloud naadloos met elkaar in verbinding. Zo kunt u uw klanten een omnichannel winkelervaring bieden, zonder dat het voor u complex wordt:

Overal gelden dezelfde prijzen, promoties en klantenvoordelen

De beschikbaarheid van alle artikelen is online consulteerbaar

De klantenkaart is geldig in winkel- en webshop

Cadeaubonnen kan je off- en online verzilveren

Klanten kunnen online kopen en ophalen in de winkel

Tilroy logo - testimonial

TESTIMONIAL

Eender waar ik me bevind zijn alle kassagegevens up-to-date en beschikbaar. Thuis, in de winkel en zelfs op de beurs. Superhandig!

Pascale Pelsmakers
Zaakvoerster
Umami Bazaar

Genoeg theorie, nu graag praktijk? Vraag vandaag uw Tilroy demo aan

ONTDEK OOK ONZE ANDERE IT-SOLUTIONS

– THE NEW RETAIL –   

e-Commerce

– WE LOVE ERP –

ERP en WMS

– QLICKVIEW –

Rapportering