Get in touch!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Prosteps als omnichannel ambassadeur op Fashion Lab RETAIL

Prosteps > E-commerce  > Prosteps als omnichannel ambassadeur op Fashion Lab RETAIL
Fashion Lab Retail

Prosteps als omnichannel ambassadeur op Fashion Lab RETAIL

Fashion Lab Retail“Hoe wil de klant vandaag winkelen en hoe speel je daar als zelfstandige mode retailer of shop manager op in?  Hoe buig je de uitdagingen (van grote ketens, ‘showrooming’, enz.) om in kansen? Start je met een fysieke winkel of online webshop en wat met mobiel?”

 

Deze vragen stonden centraal tijdens de eerste sessie van het Fashion Lab RETAIL op 15 juni, georganiseerd door het Flanders Fashion Institute in samenwerking met Mode Unie.

 

Meer dan 80 geïnteresseerden uit de retail- en modewereld hadden zich ingeschreven voor deze informatieve namiddag rond retail strategie. Eén van de gastsprekers was Peter De Ranter, zaakvoerder van Prosteps en tevens omnichannel ambassadeur. Op basis van zijn praktijkgids Wie niet web is, is gezien  verschafte hij fysieke retailers de nodige inzichten om hun business meer slagkracht te geven met online technieken.

 

Een samenvatting van het Fashion Lab Retail én de verschillende presentaties vindt u hier.